En olekkaan päivittänyt vähään aikaan. Toisaalta viime päivinä ei ole tapahtunut paljoa, satanut jonkin verran ja tullut juotua paljon vettä. Olen lähinnä pelannut tietokoneella ja kirjoittanut jatkoa eräisiin tarinoihini Deviant Artissa. Oli tarkoitus käydä psykiatrilla perjantaina, mutta tapaaminen peruttiin äkillisen sairastapauksen takia. Pitäisi myös hakea lääkereseptit, kun se on unohtunut perjantaina ja lauantaina hoitaa. Ja tänään se taas ei ollut mahdollista.
Olen innostunut vaihteeksi erilaisten pelien musiikeista. Esimerkiksi Metal Gears Solid 2 Sons of Libertyn kappale Father and Son on melko mahtava.Kyseinen biisi soi päähenkilön eli Raidenin ja tämän 'isän' Solidus Snaken tapellessa. Tässä Youtube-video jossa soi kyseinen biisi.
Pitäisi myös vähitellen pukuja tehdä. Voisin yrittää jonkinlaisen Metal Gear Solid puvun tehdä. Tällä hetkellä helpoimmat lienevät Raiden ja Frank Jaeger hiusvärini takia. Teossa on myös Solid Snake, Naked Snake ja ehkä Psycho Mantis puvut. Tosin en taida ruveta liian realistiseksi Psycho Mantisin kohdalla, koska kyseinen hahmo on anorektisissä mitoissa. Vatsa lähes olematon ja kylkiluut näkyvät liiankin hyvin puvun alta.
Tähän loppuu taas tämänkertainen blogimerkintä. Onnea kaikille teille ketkä satutte tätä lukemaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti