sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Vettä ja vähän lisää vettä

En olekkaan päivittänyt vähään aikaan. Toisaalta viime päivinä ei ole tapahtunut paljoa, satanut jonkin verran ja tullut juotua paljon vettä. Olen lähinnä pelannut tietokoneella ja kirjoittanut jatkoa eräisiin tarinoihini Deviant Artissa. Oli tarkoitus käydä psykiatrilla perjantaina, mutta tapaaminen peruttiin äkillisen sairastapauksen takia. Pitäisi myös hakea lääkereseptit, kun se on unohtunut perjantaina ja lauantaina hoitaa. Ja tänään se taas ei ollut mahdollista.

Olen innostunut vaihteeksi erilaisten pelien musiikeista. Esimerkiksi Metal Gears Solid 2 Sons of Libertyn kappale Father and Son on melko mahtava.Kyseinen biisi soi päähenkilön eli Raidenin ja tämän 'isän' Solidus Snaken tapellessa. Tässä Youtube-video jossa soi kyseinen biisi.

Pitäisi myös vähitellen pukuja tehdä. Voisin yrittää jonkinlaisen Metal Gear Solid puvun tehdä. Tällä hetkellä helpoimmat lienevät Raiden ja Frank Jaeger hiusvärini takia. Teossa on myös Solid Snake, Naked Snake ja ehkä Psycho Mantis puvut. Tosin en taida ruveta liian realistiseksi Psycho Mantisin kohdalla, koska kyseinen hahmo on anorektisissä mitoissa. Vatsa lähes olematon ja kylkiluut näkyvät liiankin hyvin puvun alta.

Tähän loppuu taas tämänkertainen blogimerkintä. Onnea kaikille teille ketkä satutte tätä lukemaan.

lauantai 10. syyskuuta 2011

Koirankarvaa ja puun palasia

Tänään kävin äidin ja isän kanssa mökillä. Leikin Iinan, yhden koiramme kanssa. Yhteensä meillä on neljä koiraa ja kaksi kissaa, ja arviolta noin kolmekymmentä kalaa. Iina totteli minua oudon hyvin, yleensä se tulee heti hakemaan herkun mutta nyt hyppi kiltisti esteiden yli. Muutenkin se oli melko energisellä päällä, ja kun nostin hänet syliini hän yritti koko aika nuolla kasvojani.

Huonolla puolella minulla on pitkin päivää särkenyt kylkeä. Jos kipu jatkuu huomenna niin hankkiudun lääkäriin. Pelottavaa asiassa on se että kipu tuntuu olevan erään arpeni kohdalla. Arven jonka sain umpisuolileikkauksesta. En tosin usko että kyseessä olisi leikkausvirhe tai vastaavaa, se olisi huomattu jo aiemmin koska leikkauksesta on kuitenkin jo noin neljä vuotta.

Haimme myös isän kanssa puita sisään pihavarastostamme takkaa varten. Melko kätevä talvisin kun lattiakin on usein melko kylmä lattialämmityksestä huolimatta. Toistaiseksi asiat ovat oudon hyvin kipua lukuunottamatta. Mm siksi että en riidellyt tänään kertaakaan isän kanssa.

Tähän loppuu tämänkertainen merkintä.

perjantai 9. syyskuuta 2011

Alku

Jännittävää. Ensimmäistä kertaa eksyin blogia tekemään. Elikkäs. Kirjoitan tänne kaikenlaisista asioista, mm miten masennukseni hoito edistyy, ja miten muuten menee. Jos ei kiinnosta niin ei ole pakko lukea.

Tässä hieman alustavaa tietoa minusta. Pidän: musiikista (vaihtelevaa, pääasiallisesti metal), piirtämisestä, peleistä ja lukemisesta. En pidä: monenlaisista ihmisistä (liiankin moni pilannut elämääni tavalla tai toisella), kylmästä enkä helteestä, ukkosesta ja rankkasateesta. Muitakin asioita toki on, mutta tuossa alustava listaus.

Asiaan. Soitan kohtapuolin psykiatrilleni ja yritän varata aikaa, koska edellisestä tapaamisesta on pidempi aika ja lääkkeet alkavat loppua. Yritän myös saada selville onko minun mahdollista saada taloudellista tukea. Ja mahdollisesti yritän hakea jonkinlaiseen taideterapiaan. Jännittää että miten käy. Toisaalta parikin asiaa auttavat jännitykseen.

Pelasin hetki sitten Fallout New Vegasia, ja löysin uuden companionin pelaajahahmolleni. Mietin miltä kyseinen hahmo (Raul, ghoul rodultaan) näyttäisi vahvistetussa nahkahaarniskassa ja Boomerien hattu päässä. Lopputulos oli se että olin turhankin innoissani siitä, miten komealta Raul näytti. Hitot roikkuvasta ihosta, ja esillä olevista lihaksista ja verisuonista, hän oli komea. Ja joskus ajattelin että olen hetero.

Myös ajatus tyttöystävästäni ja hänen antamasta tuestaan piristää. Pitäisi myös hänelle soittaa kohtapuolin, joten lopetankin ensimmäisen merkintäni tähän. Ensikertaan!