perjantai 9. syyskuuta 2011

Alku

Jännittävää. Ensimmäistä kertaa eksyin blogia tekemään. Elikkäs. Kirjoitan tänne kaikenlaisista asioista, mm miten masennukseni hoito edistyy, ja miten muuten menee. Jos ei kiinnosta niin ei ole pakko lukea.

Tässä hieman alustavaa tietoa minusta. Pidän: musiikista (vaihtelevaa, pääasiallisesti metal), piirtämisestä, peleistä ja lukemisesta. En pidä: monenlaisista ihmisistä (liiankin moni pilannut elämääni tavalla tai toisella), kylmästä enkä helteestä, ukkosesta ja rankkasateesta. Muitakin asioita toki on, mutta tuossa alustava listaus.

Asiaan. Soitan kohtapuolin psykiatrilleni ja yritän varata aikaa, koska edellisestä tapaamisesta on pidempi aika ja lääkkeet alkavat loppua. Yritän myös saada selville onko minun mahdollista saada taloudellista tukea. Ja mahdollisesti yritän hakea jonkinlaiseen taideterapiaan. Jännittää että miten käy. Toisaalta parikin asiaa auttavat jännitykseen.

Pelasin hetki sitten Fallout New Vegasia, ja löysin uuden companionin pelaajahahmolleni. Mietin miltä kyseinen hahmo (Raul, ghoul rodultaan) näyttäisi vahvistetussa nahkahaarniskassa ja Boomerien hattu päässä. Lopputulos oli se että olin turhankin innoissani siitä, miten komealta Raul näytti. Hitot roikkuvasta ihosta, ja esillä olevista lihaksista ja verisuonista, hän oli komea. Ja joskus ajattelin että olen hetero.

Myös ajatus tyttöystävästäni ja hänen antamasta tuestaan piristää. Pitäisi myös hänelle soittaa kohtapuolin, joten lopetankin ensimmäisen merkintäni tähän. Ensikertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti