Tänään kävin äidin ja isän kanssa mökillä. Leikin Iinan, yhden koiramme kanssa. Yhteensä meillä on neljä koiraa ja kaksi kissaa, ja arviolta noin kolmekymmentä kalaa. Iina totteli minua oudon hyvin, yleensä se tulee heti hakemaan herkun mutta nyt hyppi kiltisti esteiden yli. Muutenkin se oli melko energisellä päällä, ja kun nostin hänet syliini hän yritti koko aika nuolla kasvojani.
Huonolla puolella minulla on pitkin päivää särkenyt kylkeä. Jos kipu jatkuu huomenna niin hankkiudun lääkäriin. Pelottavaa asiassa on se että kipu tuntuu olevan erään arpeni kohdalla. Arven jonka sain umpisuolileikkauksesta. En tosin usko että kyseessä olisi leikkausvirhe tai vastaavaa, se olisi huomattu jo aiemmin koska leikkauksesta on kuitenkin jo noin neljä vuotta.
Haimme myös isän kanssa puita sisään pihavarastostamme takkaa varten. Melko kätevä talvisin kun lattiakin on usein melko kylmä lattialämmityksestä huolimatta. Toistaiseksi asiat ovat oudon hyvin kipua lukuunottamatta. Mm siksi että en riidellyt tänään kertaakaan isän kanssa.
Tähän loppuu tämänkertainen merkintä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti